سفارش فوری استیکر با بهترین قیمت

سفارش فوری لیبل

سفارش فوری لیبل


استیکر ها این روز ها در زندگی ما نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. کاربرد های متنوعی که این برچسب ها دارند، مانند: چسباندن روی بسته بندی محصولات، استفاده های تزئینی روی بدنه خودرو، موتور سیکلت، لپتاپ، گوشی موبایل و دیگر سطوح. شاید برای شما هم سوال باشد که سفارش فوری استیکر با بهترین قیمت را چگونه انجام دهیم و نکاتی که باید در این رابطه به آن ها توجه کنیم، کدام ها هستند؟

در ابتدا شما باید تصمیم بگیرید که این استیکر و لیبل دیجیتال خود را کجا می خواهید استفاده کنید. بنابر این باید ابعاد حدودی محل چسباندن لیبل دیجیتال را تشخیص داده و آن را اندازه بزنید.

سفارش فوری برچسب و استیکر

سفارش فوری استیکر

بعد از اینکه ابعاد استیکر مورد نظر خود را برآورد کردید، باید طرح آن را طراحی کنید. برای این منظور می توانید یا از طرح های موجود در اینترنت استفاده کنید یا از طرح های از قبل آماده گروه جی زی لیبل و یا طرح ذهنی خود که می توانید آن را برای ما بازگو کنید تا طراحان ما به بهترین شکل ممکن آن ها را طراحی کنند.

برای سفارش فوری استیکر می توانید با شماره اعلام شده 02133914695 تماس حاصل نمایید و یا از طریق نزم افزار واتسپ با ما در ارتباط باشید تا لیبل دیجیتال خود را در اسرع وقت سفارش داده و تحویل بگیرید. هم چنین می توانید از خدمات پس از چاپ ما مانند برش نیم تیغ برچسب با دستگاه های پیشرفته و لمینت لیبل استفاده نمایید.

قیمت استیکر و برچسب در جی زی لیبل

با توجه به اینکه ابعاد استیکر و همین طور جنس کاغذ استفاده شده بسیار متفاوت است، می توانید از طریق صفحه تماس با ما، با گروه جی زی لیبل ارتباط برقرار کرده و قیمت های به روز استیکر را دریافت نمایید. سفارش فوری استیکر با جی زی لیبل به راحتی صورت می گیرد. کافی است با ما در تماس باشید.

انواع لیبل دیجیتال

استیکر و لیبل دیجیتال در انواع مختلفی از متریال های گوناگون قابلیت چاپ را دارند که در زیر می توانید روی نام هر یک از انواع لیبل دیجیتال کلیک کرده و مشخصات آن ها را مشاهده نمایید:

لیبل شبرنگ

لیبل کاغذی براق

لیبل کاغذی مات

لیبل متالایز

لیبل پی وی سی

لیبل سلفون

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید از پیج ما در اینستاگرام دیدن نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و سفارش فوری کلیک کنید.
مکالمه را شروع کنید
جهت دریافت پشتیبانی و مکالمه با ما در نرم افزار Telegram روی دکمه زیر کلیک کنید.
در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.