استیکر دایره ای

استیکر دایره ای


امروزه استفاده از برچسب دایره ای بسیار مرسوم است. این لیبل های دایره ای شکل روی انواع مختلفی از محصولات قابلیت نصب را دارند، ضمن آن که زیبایی دو چندانی به محصول شما خواهند داد. در این مقاله با سایت جی زی لیبل همراه باشید برای اطلاعات بیشتر درباره این برچسب ها.

مراحل ساخت برچسب دایره ای

طراحی برچسب دایره ای

قسمت بسیار مهم آماده سازی، طراحی آن می باشد. زیرا ظاهر جذاب و متناسب با محصول یا خدمت شما می تواند کارایی و بازخورد مشتریان شما را دو چندان کند. شما می توانید با تماس با گروه جی زی لیبل، سفارش طراحی خود را ثبت کنید تا طراحان زبده ما بهترین طرح را برای محصول یا خدمات شما طراحی کنند.

چاپ لیبل دایره ای

مرحله بعدی چاپ لیبل می باشد. در جی زی لییبل با بهترین پرینتر های روز دنیا برچسب ها به شکل دیجیتال چاپ می شوند. در نتیجه به آن ها لیبل دیجیتال نیز گفته می شود. شما می توانید کاغذ چاپی خود را در انواع مختلفی از متریال مانند: کاغذ براق، کاغذ مات، شبرنگ، متالایز، ضد آب و … سفارش دهید. برای انتخاب نوع ورق باید به بخشی از محصول خود که قرار است برچسب یا لیبل دایره ای روی آن چسبانده شود توجه کنید.

برچسب دایره ای
برچسب دایره ای

برش برچسب و مراحل انتهایی

آخرین مرحله، برش آن می باشد که در جی زی لییبل به شکل برش نیم تیغ با دقیق ترین دستگاه ها انجام می گیرد. ضمنا خدمات پس از چاپ مانند لمینت برچسب نیز قابل انجام می باشد.

کلام پایانی

امروزه لیبل دیجیتال دایره ای جای لیبل های مستطیل و سنتی قدیمی را به خوبی گرفته است و افراد زیادی سعی دارند برای جذابیت بیشتر محصول خود از آن استفاده نمایند. در صورت داشتن هر گونه سوال و سفارش می توانید با جی زی لیبل در ارتباط باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و سفارش فوری کلیک کنید.
مکالمه را شروع کنید
جهت دریافت پشتیبانی و مکالمه با ما در نرم افزار Telegram روی دکمه زیر کلیک کنید.
در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.