سفارش اینترنتی لیبل چسبدار

لیبل چسبدار

لیبل چسبدار


لیبل چسبدار که در بازار به آن ها لیبل دیجیتال یا استیکر و برچسب هم گفته می شود، یکی از اقلام بسیار پر کاربرد برای تولید کنندگان محصولات مختلف و هم چنین ارائه دهندگان خدمات می باشد. این لیبل های چسبدار برای مصارف مختلفی مانند تزئینات، ارائه اطلاعات محصول یا خدمت و کاربرد های متنوع دیگری مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع مختلف لیبل چسبدار

لیبل های چسبدار در انواع متنوعی تولید و عرضه می شوند که هر کدام از آن ها، بسته به نوع استفاده می توانند متفاوت باشند. از انواع آن می توان به: لیبل شبرنگ، لیبل کاغذی براق، لیبل کاغذی مات، لیبل متالایز، لیبل پی وی سی و لیبل سلفون نام برد. شما می توانید سفارش خود را در تمام این متریال ها از جی زی لیبل دریافت نمایید.

سفارش اینترنتی لیبل چسبدار

طراحی لیبل چسبدار

هر محصول و خدمتی نیازمند نوع خاصی از طراحی و خلاقیت می باشد. محصولات خوراکی باید رنگ های شاد و جذاب داشته باشند و خدمات و محصولات صنعتی رنگ های سرد و ساده. گروه جی زی لیبل تمامی خدمات مربوط به طراحی را به مشتریان ارائه می دهد تا جذابیت خاصی را در برند خود ایجاد نمایند.

سفارش اینترنتی برچسب و لیبل

یکی از خدمات جی زی لیبل دریافت آنلاین سفارشات برچسب و لیبل است. با مراجعه به صفحه ارسال فایل، می توانید فایل تصویری مربوط به برچسب خود را برای ما ارسال کرده تا آن را با بهترین قیمت و کیفیت در اسرع زمان تحویل بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله با انواع لیبل های چسبدار، برچسب و لیبل دیجیتال آشنا شدیم. خواهشمند است نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال فرمایید. ضمنا برای مشاهده نمونه کار های بیشتر به پیج اینستاگرام ما سر بزنید. در بخش دایرکت های اینستاگرام نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید تا کارشناسان جی زی لیبل سریعا به سوالات شما پاسخ دهند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و سفارش فوری کلیک کنید.
مکالمه را شروع کنید
جهت دریافت پشتیبانی و مکالمه با ما در نرم افزار Telegram روی دکمه زیر کلیک کنید.
در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.