لیبل دیجیتال گارانتی

لیبل دیجیتال گارانتی

لیبل دیجیتال گارانتی


لیبل دیجیتال گارانتی از جمله مواردی است که فروشگاه های مختلف و هم چنین تولید کنندگان اجناس گوناگون بسیار از آن استفاده می کنند. لیبل گارانتی برای خریدار کالای شما نمادی از اعتماد و اطمینان را به همراه دارد.

برای آشنایی بیشتر با این برچسب گارانتی و هم چنین نحوه سفارش و تحویل آن با گروه جی زی لیبل همراه باشید.

طراحی لیبل گارانتی

یکی از خدماتی که گروه جی زی لیبل ارائه می دهد، خدمات طراحی انواع لیبل و برچسب دیجیتال به دلخواه مشتری است. شما می توانید با ما تماس بگیرید و سفارش طراحی لیبل گارانتی خود را ثبت نمایید. طراحان زبده ما در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت این کار را برای شما انجام خواهند داد. در طراحی خود می توانید از طرح های آماده در اینترنت یا حتی ایده های ذهنی خود استفاده نمایید.

سفارش لیبل گارانتی

برچسب گارانتی

حتما شما هم محصولاتی را از بازار خریداری کرده اید که روی خود محصول یا بسته بندی آن برچسب گارانتی وجود دارد. این برچسب ها دارای اطلاعاتی از محصول و هم چنین شماره تماس مرکز گارانتی و خدمات آن کالا می باشد. ضمنا می توانید با قرار دادن QR Code در برچسب خود، کاربر را به سایت خود مرتبط کرده و اطلاعات جامعی از محصول و شرایط گارانتی را در اختیار او قرار دهید.

این برچسب ها می توانند با توجه به محل نصب خود (روی کاغذ، پلاستیک، چوب، فلز و …) و هم چنین با توجه به بودجه شما روی متریال های متنوعی مانند کاغذ مات، براق، متالایز، شبرنگ و … چاپ شوند.

مراحل سفارش لیبل دیجیتال گارانتی

شما می توانید برای سفارش برگه گارانتی خود به صفحه ارسال فایل مراجعه کرده و نمونه گارانتی مورد نظر خود را ارسال فرمایید. گروه جی زی لیبل در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. ضمنا از طریق شماره اعلام شده و برنامه واتسپ و صفحه جی زی لیبل در اینستاگرام می توانید جهت سفارش با ما در ارتباط باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و سفارش فوری کلیک کنید.
مکالمه را شروع کنید
جهت دریافت پشتیبانی و مکالمه با ما در نرم افزار Telegram روی دکمه زیر کلیک کنید.
در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.