چاپ لیبل سی دی تیراژ پایین

چاپ دیجیتال لیبل CD 1

چاپ دیجیتال لیبل CD 1


حتما برای خیلی ها پیش آمده که برای ارائه ی خدمات و یا محصولات مجموعه ی خودشون از سی دی و یا دی وی دی استفاده کنند. گرچه ارائه به صورت سی دی و یا دی وی دی کمی قدیمی شده ولی استفاده از آن همچنان در بسیاری از مراکز رواج دارد.

چاپ لیبل سی دی و دی وی دی

مثلا وقتی شما نیاز دارید کاتالوگ محصولات خود را برای مشتری هایتان ارسال کنید، رایت کردن کاتالوگ محصولات روی سی دی، مرسوم ترین، راحت ترین و البته سریع ترین و ارزان ترین روش هست تا بصورت دیجیتال و عین حال فیزیکی در اختیار افراد قرار بگیرد.

لیبل دیجیتال سی دی و دی وی دی
لیبل دیجیتال سی دی و دی وی دی

اما بعد از تهیه سی دی و رایت آن، شما نیاز دارید تا از لحاظ ظاهری آن را آماده کنید. پیشنهاد ما برای حل این مشکل بزرگ، چسباندن برچسب و یا همان چاپ لیبل سی دی میباشد. این کار علاوه بر حفظ ظاهر شکیل، خود به تنهایی می تواند نوعی تبلیغ برای کار شما باشد. با چاپ لیبل سی دی شما می توانید هر طرحی را روی لیبل اجرا کنید و در نهایت براحی روی سی دی بچسبانید.

مجموعه چاپ دیجیتال جی زی لیبل این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا در تیراژ کم و زیاد لیبل سی دی مورد نظرتان را سفارش دهید. چاپ لیبل سی دی تیراژ کم هزینه هایتان را بشدت کاهش می دهد. همچنین شما امکان سفارش لیبل سی دی و یا دی وی دی را بصورت فوری دارید.

در فیلم آموزشی زیر نحوه چسباندن لیبل سی دی را می توانید مشاهده کنید.

برای سفارش لیبل سی دی به صورت فوری کافیست تا طرح خودتون را برای ما واتساپ کنید و یا از طریق فرم سفارش لیبل دیجیتال آن را ثبت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و سفارش فوری کلیک کنید.
مکالمه را شروع کنید
جهت دریافت پشتیبانی و مکالمه با ما در نرم افزار Telegram روی دکمه زیر کلیک کنید.
در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.