طراحی برچسب برای محصول

طراحی برچسب برای محصول 2

طراحی برچسب برای محصول 2


هر محصولی که تولید می شود برای معرفی خود و بیان ویژگی های آن نیاز به برچسب مشخصات دارد. طراحی برچسب برای محصول یکی از قسمت های مهم در تولید کالا و ارائه خدمات به حساب می آید، زیرا در جذب مشتری بسیار اهمیت دارد.

یکی از خدمات متنوعی که گروه جی زی لیبل ارائه می دهد، طراحی برچسب برای محصول شما است. برای اطلاعات بیشتر با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

انواع مختلف برچسب ها

استیکر محصول یا برچسب ها بر اساس نیاز و نوع کالا در انواع مختلفی می توانند طراحی، چاپ و عرضه شوند. از لحاظ های گوناگون می توان لیبل ها را در دسته بندی های متنوعی قرار داد. محصولات صنعتی برچسب های مخصوص خود را دارند که معمولا تک رنگ طراحی شده و فقط شامل اطلاعات ضروری هستند.

محصولات خوراکی باید طراحی چند رنگ و جذابی داشته باشند تا نظر خریدار را به خود جذب کنند. و محصولات دیجیتال مانند تلویزیون، کامپیوتر و تجهیزات جانبی باید شکل و شمایل برند محصول و سادگی خاص خود را به نمایش بگذارند.

طراحی برچسب برای محصول 1

مزایای استفاده از برچسب

استفاده از استیکر روی محصولات و خدمات شما، نشان دهنده تمایز شما با رقبا است و به نوعی امضای محصول شما به حساب می آید. پس باید در طراحی و چاپ آن بسیار دقت به عمل آورید.

روش طراحی برچسب برای محصول

طراحی برچسب محصول معمولا با نرم افزار Corel Draw انجام می شود. یک طراح حرفه ای علاوه در دانش استفاده از نرم افزار، خلاقیت هنری را نیز در کار خود دخیل کرده و طرح بخصوصی را آماده می کند.

در انتها پیشنهاد ما به شما این است که از متخصصین طراحی ما در گروه جی زی لیبل استفاده کرده تا لیبلی در خور برای شما طراحی کنند. این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و سفارش فوری کلیک کنید.
مکالمه را شروع کنید
جهت دریافت پشتیبانی و مکالمه با ما در نرم افزار Telegram روی دکمه زیر کلیک کنید.
در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.