انواع لیبل پشت چسبدار

لیبل پشت چسب دار

لیبل پشت چسب دار


با توجه به محصول یا خدماتی که شما ارائه می کنید، باید انواع درستی از لیبل پشت چسبدار را انتخاب نمایید. در این مقاله به طور خلاصه و مفید درباره انواع لیبل پشت چسب دار توضیح می دهیم تا انتخاب ساده تری داشته باشید.

انواع لیبل پشت چسب دار

لیبل پشت چسبدار کاغذی: ساده ترین نوع برچسب می باشد که می توانید روی تمامی محصولات و سطوح از آن استفاده کنید. از مزایای آن می توان به قیمت مناسب و معایب آن به حساس بودن به نور و آب اشاره کرد.

لیبل پی وی سی: این لیبل از متریالی با نوع خاصی از پلاستیک ساخته می شود و با توجه به مقاومت خوب تا دمای 80 درجه سانتی گراد می توان در صنایع مختلف و محصولات حساس تر از آن ها استفاده کرد.

لیبل متالایز: این لیبل ها از جنس خاصی از آلیاژ فلزی ساخته می شوند، در مقابل حرارت، شست و شو و حتی کشیدگی مقاومت بسیار بالایی دارند. اما قیمت آن ها به مراتب بالاتر از نمونه های دیگر است. خاصیت ضد خش بودن باعث شده تا در صنایع سنگین و حساس از این لیبل ها به وفور استفاده گردد.

لیبل شبرنگ: معمولا برچسب هایی که به منظور هشدار نصب می گردد از این جنس می باشند، تا در نور کم هم قابل رویت باشند.

لیبل پشت چسبدار
لیبل پشت چسبدار

چاپ انواع لیبل پشت چسبدار

گروه جی زی لیبل با داشتن بروز ترین دستگاه های مخصوص چاپ لیبل دیچیتال و برچسب، می تواند با بهترین قیمت ممکن انواع مختلفی از لیبل های پشت چسب دار را تولید و به شما عرضه کند. برای مشاهده نمونه لیبل ها به صفحه نمونه کار ها مراجعه نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و سفارش فوری کلیک کنید.
مکالمه را شروع کنید
جهت دریافت پشتیبانی و مکالمه با ما در نرم افزار Telegram روی دکمه زیر کلیک کنید.
در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.