چاپ لیبل دیجیتال

چاپ لیبل دیجیتال


هر کسب و کاری که دارید، اگر محصول تولید می کنید یا خدمات ارائه می دهید، چاپ لیبل دیجیتال قطعا روزی به کمک فروش بیشتر شما خواهد آمد. در این مطلب همراه جی زی لیبل باشید تا اطلاعات تکمیلی در مورد لیبل دیجیتال و چاپ آن را دریافت نمایید.

لیبل دیجیتال چیست؟

برای نمایش مشخصات محصول خود، ارائه اطلاعات تکمیلی از برند و نصب تزئینات روی بدنه خودرو، موبایل، لپتاپ و … می توانید از لیبل دیجیتال استفاده نمایید. انواع مختلفی از این برچسب ها وجود دارد که با توجه به نوع استفاده می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

چاپ استیکر جی زی لیبل
چاپ استیکر جی زی لیبل

کاربرد های لیبل دیجیتال

روی هر سطحی مانند بطری، شیشه، سطوح فلزی و … می توان این استیکر ها را چسباند. نمونه هایی از آن ها را در تصویر بالا مشاهده می کنید.

چاپ لیبل دیجیتال

چاپ استیکر مانند باقی چاپ ها به کمک پرینتر های مخصوصی صورت می گیرد. می توان این برچسب ها را روی کاغذ هایی با جنس های متفاوت و روکش های مختلف چاپ کرد. به عنوان مثال از جنس کاغذ، متالایز، شبرنگ، کاغذ مات و همچنین لمینت شده را عنوان کرد.

قیمت چاپ لیبل دیجیتال

با توجه به تعداد سفارش، سایز لیبل ها و هم چنین جنس متریال استیکر قیمت های مختلفی برای آن در نظر گرفته می شود. شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی به سرعت با مشاوران ما صحبت کرده و استعلام قیمت بگیرید.

در نهایت گروه جی زی لیبل با سابقه ای طولانی و درخشان آماده ارائه خدمات چاپ برچسب برای شما عزیزان می باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و سفارش فوری کلیک کنید.
مکالمه را شروع کنید
جهت دریافت پشتیبانی و مکالمه با ما در نرم افزار Telegram روی دکمه زیر کلیک کنید.
در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.