تیغ کاتر پلاتر جگوار

تیغ مخصوص کاترپلاتر

تیغ مخصوص کاترپلاتر


بی شک یکی از کاتر پلاتر های پر مصرف در ایران، دستگاه کاتر پلاتر جگوار هست که از مدل های اولیه در بازار کشورمون حضور داشته و در مدل های بروز تر عملکرد بسیار خوبی در برش شبرنگ و روز رنگ داشته است. بیشترین فروش این برند از 2 مدل آخر JAGUAR IV  و JAGUAR V بوده که می توان دلیل اصلی آن را قابلیت دور برش استیکر های چاپ شده دانست. قیمت مناسب و واردات گستره و همچنین پشتیبانی مناسب شرکت وارد کننده از این برند کاتر پلاتر یکی دیگر از دلایل استفاده این دستگاه در بسیاری از خدمات دهندگان شبرنگ، روزرنگ و استیکر هست.

خرید تیغ کاترپلاتر جگوار

تفاوت های دستگاه های JAGUAR IV و JAGUAR V

پلتفرم هردو ورژن 4 و 5 دستگاه جگوار یکی هست و عمده تفاوت آن ها را می توان در نرم افزار بروز تر در مدل 5 و همچنین تفاوت در قطعات مصرفی ( تیغ ، هلدر و …) دانست. تیغ مورد استفاده در دستگاه کاتر پلاتر جگوار 5 ضخامت بیشتری در قسمت بالایی دارد و دنبال آن هلدری که تیغ یا به اصطلاح سوزن کاتر پلاتر جگوار 5 را نگه میدارد با کاتر پلاتر جگوار ورژن 4 متفاوت است. البته با تعویض هلدر مدل 5 و استفاده از هلدر ورژن 4 نیز ممکن است که با این کار شما میتوانید از تیغ های ورژن 4 که قیمت مناسب تری دارند، استفاده نمایید. به عبارت دیگر با هزینه ای اندک و خرید هلدر 4 هزینه برش شما بدلیل ارزان تر بودن تیغ دستگاه کاتر پلاتر جگوار 4 کاهش خواهد یافت.

تیغ کاترپلاتر جگوار
تیغ کاترپلاتر جگوار

خرید تیغ کاترپلاتر جگوار

خرید تیغ کاتر پلاتر جگوار4 و 5

متاستفانه زمینه قطعات مصرفی کاتر پلاتر بدلایل مخلتف در کشورمان کم شده به شکلی که گاهی شرکت وارد کننده نیز از تامین آن ناکام می ماند و در بازه های مختلفی حتی تیغ یا اصطلاحا سوزن کاتر در بازار وجود ندارد. از این سو گروه جی زی اقدام به واردات گسترده برخی از قطعات مصرفی کاتر پلاتر های جگوار از قبیل تیغ کاتر پلاتر ، هلدر کاتر پلاتر جگوار 4، پد محافظ و … با قیمت مناسب نموده است. کیفیت قطعات بسیار مناسب و تست شده توسط گروه چاپ همین شرکت است و براحتی پاسخ گوی نیاز مصرف کننده می باشد.

خرید تیغ کاترپلاتر جگوار

راهنمای خرید تیغ کاتر پلاتر جگوار

شرکت GCC تولید کننده کاتر پلاتر های برند JAGUAR  در آخرین ورژن تولیدی این دستگاه اقدام به تغییر قطر تیغ و مدل هلدر آن نموده است. دقت نمایید موقع خرید تیغ اگر از دستگاه های مدل 1 تا 4 استفاده مینمایید حتما مدل تیغ JAGUAR IV  را سفارش دهید و اگر از ورژن جگوار 5 استفاده می نمایید، مدل تیغ JAGUAR V مناسب دستگاه شما می باشد. هلدر دستگاه 4 در جگوار 5 قابل استفاده می باشد که از لحاظ هزینه ای بعدا در خرید تیغ به نفع شما خواهد بود زیرا زمینه تیغ جگوار 4 در بازار بدلیل قدیمی تر بودن، بیشتر است و قیمت آن نیز مناسب تر خواهد بود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و سفارش فوری کلیک کنید.
مکالمه را شروع کنید
جهت دریافت پشتیبانی و مکالمه با ما در نرم افزار Telegram روی دکمه زیر کلیک کنید.
در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.