چاپ فوری لیبل

چاپ فوری لیبل


شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که نیاز فوری به چاپ لیبل داشته باشید. قطعا اگر مراحل چاپ لیبل را با هم مرور کنیم متوجه خواهیم شد که مثلا چاپ یک روزه لیبل با چاپ افست اصلا ممکن نیست. زیرا برای چاپ افست شما نیاز به طراحی (که معمولا بیشتر از یک روز زمان خواهد برد) خواهید داشت و حتی در صورتی که طرح شما آماده باشد باید برای شروع چاپ شیت بندی شود و سپس برای تهیه زینک به لیتوگرافی مراجه کنید که یک روند زمان بر هست. پس از لیتوگرافتی شما باید برای تهیه جنس خام لیبل مراجعه کرده و سپس برای شروع چاپ، از یک چاپخانه افست، وقت چاپ بگیرید.

چاپ فوری استیکر

بعد از انجام کلیه موارد ذکر شده و اتمام چاپ مشکل بزرگ برش لیبل آغاز می شود. برای برش اکثر لیبل ها شما نیاز به تهیه قالب برش دارید که روندی طولانی و پر هزینه هست.

شاید به ذهن شما برسد که همه این کار ها را مجموعه های تبلیغاتی برای شما انجام میدهند ولی مساله اصلی زمان است که در بهترین حالت 1 الی 2 هفته کاری به طول خواهد انجامید. کوچکترین اشتباده در مراحل بالا (مثلا در طراحی غلط املایی وجود داشته باشد و یا رنگ ها با چیزی که مد نظر شماست تفاوت کند) این زمان رو تا چند برابر افزایش خواهد داد.

چاپ فوری برچسب

حال اگر شما برای مثال 100 محصول دارید که برای مشتری باید تا فردا ارسال شود و نیاز به 100 عدد لیبل دارید چه خواهید کرد؟

چاپ دیجیتال لیبل این امکان رو به شما خواهد داد تا تنها در عرض چند ساعت این 100 عدد لیبل را در اختیار داشته باشید. چاپ فوری لیبل همراه با برش دلخواه از تیراژ حداقل 100 عدد در مجموعه ی ما با تنوع بالای متریال در تنها 1 الی 3 روز کاری با بهترین کیفیت رنگ و برش انجام می شود. فقط کافیست از طریق واتساپ و یا تلگرام طرح خود را ارسال بفرمایید و با ما تماس بگیرید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن قیمت را محاسبه و خدمت شما اعلام خواهند کرد. این مجموعه برای تیراژ ها بالا تر هم در صورت امکان چاپ فوری لیبل انجام خواهد داد.

لیبل دیجیتال جی زی لیبل

چاپ لیبل بصورت طلاکوب و نقره کوب هم بصورت چاپ دیجیتال لیبل (تک رنگ) بصورت چاپ فوری امکان پذیر هست.

برای ارتباط با ما وارد قسمت تماس با ما شوید و یا از طریق واتساپ برای ما پیغام بگذارید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و سفارش فوری کلیک کنید.
مکالمه را شروع کنید
جهت دریافت پشتیبانی و مکالمه با ما در نرم افزار Telegram روی دکمه زیر کلیک کنید.
در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.