چاپ لیبل تیراژ پایین و تعداد کم

چاپ لیبل تعداد کم

چاپ لیبل تعداد کم


یکی از نیاز های کسب و کار های امروزی، چاپ لیبل تیراژ پایین و تعداد کم است که برای فروشندگان خرد محصولات مختلف و ارائه دهندگان خدمات بسیار مهم و حیاتی است. در ادامه با خدمات گروه جی زی لیبل در این رابطه همراه باشید.

طراحی لیبل دیجیتال

در بین لیبل های دیجیتال، معمولا لیبل کاغذی بیشترین استفاده را دارد. آن هم به علت قیمت مقرون به صرفه و راحتی بیشتر در چاپ آن. گروه جی زی لیبل آماده است تا طرح های ذهنی و دستی شما را به بهترین شکل تبدیل به برچسب های آماده برای استفاده در محصولات و خدمات شما نماید.

کافی است با ما تماس بگیرید و درخواست ثبت سفارش طراحی خود را ارائه نمایید.

چاپ لیبل تیراژ پایین
چاپ لیبل تیراژ پایین

چاپ لیبل دیجیتال

برای چاپ لیبل دیجیتال خود، ابتدا باید طبق نیاز خود، جنس آن را تعیین نمایید. به عنوان مثال لیبل های سلفونی و پی وی سی کاربرد های زیادی در چسباندن روی سطوح پلاستیکی و فلزی دارند. برای مناطق کم نور می توانید از جنس لیبل شبرنگ استفاده نمایید. یک لیبل جذاب می تواند باعث انتخاب محصول شما در بین طیف وسیعی از محصولات مشابه در قفسه فروشگاه باشد.

تیراژ سفارش برچسب

با توجه به اینکه در چاپ دیجیتال برچسب، تیراژ می تواند اعداد پایین در حد 10 عدد برچسب هم باشد، این نوع از چاپ مناسب کسب و کارهای کوچک است. هم چنین قابلیت چاپ در تعداد بالا (به عنوان مثال 2000 عدد) نیز قابل انجام می باشد.

شما می توانید با توجه به تعداد لیبل های مورد نیاز خود، در هر تعدادی آن ها را سفارش دهید.

سخن پایانی

لیبل کالای شما معرفی کننده و مشخصه مهم آن می باشد. از این رو باید در طراحی، چاپ و … با دقت بسیار بالا عمل کنید. گروه جی زی لیبل خدمات پس از چاپ مانند لمینت برچسب ها (برای ماندگاری و جذابیت بیشتر آن ها) و همینطور برش نیم تیغ (راحتی در جداسازی و چسباندن لیبل دیجیتال) را ارائه می دهد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و سفارش فوری کلیک کنید.
مکالمه را شروع کنید
جهت دریافت پشتیبانی و مکالمه با ما در نرم افزار Telegram روی دکمه زیر کلیک کنید.
در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.