مرکز چاپ و فروش برچسب

مرکز چاپ لیبل

مرکز چاپ لیبل


امروزه برچسب‌ها را می‌توان یکی از محصولات پرمصرف در زمینه فروش انواع محصول دانست، برچسب‌ها می‌توانند اطلاعات جامعی در رابطه با محصول را به خریدار ارائه دهند و به همین دلیل است که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. اگر شما هم برای کسب و کارتان به لیبل یا برچسب نیاز دارید در این نوشته همه آنچه که باید در رابطه با لیبل و مرکز چاپ و فروش برچسب بدانید را آورده ایم، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

لیبل یا برچسب چیست و چه کاربردی دارد؟

حتما آخرین باری که خرید رفته‌اید را به خاطر دارید؟! مسلما شما هرمحصولی را که می‌خواهید بخرید یکی از نکاتی که به آن توجه می‌کنید قیمت است، این قیمت توسط چه چیزی برایتان مشخص شده است؟!

بطور کلی لیبل یا همان برچسب بخشی جدایی ناپذیر از محصولات هستند که در رابطه با آن محصول به ما اطلاعات می‌دهند، برچسب‌ها می‌توانند از جنس پارچه، کاغذ و حتی پلاستیک باشند. برچسب‌ها در سایز و تیراژهای مختلف قابل تولید هستند، تولید برچسب می‌تواند با استفاده از دستگاه‌های بزرگ صنعتی، پرینترهای کوچک و یا حتی لیبل زن‌های خانگی باشد. (بسته به نوع نیاز و کاربرد میزان و نحوه تولید متغییر خواهد بود.)

انواع برچسب بر اساس ظاهر و تولید

  1. برچسب امنیتی
  2. لیبل پشت چسب دار کاغذی
  3. لیبل های پی وی سی
  4. برچسب شفاف یا شیشه ای
  5. لیبل مگنتی
  6. برچسب حرارتی
  7. برچسب ووید (VOID)
  8. برچسب گچی
  9. برچسب اموال
  10. لیبل متالیز یا فلزی
  11. برچسب های پارچه ای
  12. برچسب های آنتی باکتریال بیمارستانی
  13. برچسب Blockout
  14. برچسب های چندلایه
  15. برچسب بارکد دار
  16. پیگی بک لیبل

برچسب خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

بدون شک برچسب هم همانند بسیاری دیگر از محصولات چاپی می‌تواند در کیفیت‌های مختلفی تولید شود و پارامترهای مختلفی هستند که در این کیفیت تاثیر گذارند، مرکز چاپ برچسب یا همان چاپ خانه اصلی‌ترین عامل در کیفیت برچسب است. ویژگی‌های برچسب خوب عبارت‌اند از:

  • مقاوم بودن برچسب (در برابر انواع مواد شیمیایی و پارگی)
  • داشتن ترکیب رنگی
  • داشتن مقاومت در برابر رطوبت
مرکز چاپ لیبل

نکاتی که چاپ خانه باید در تولید برچسب خوب به آن‌ها توجه کند عبارت است از:

•           استفاده از دستگاه‌های چاپ با کیفیت و پیشرفته.

•           استفاده از مواد اولیه با کیفیت.

•           داشتن تنوع د رخدمات چاپ لیبل.

•           طراحی اصولی و جذاب برچسب و لیبل.

•           استفاده از تصاویر با کیفیت و جذاب.

•           استفاده از فونت و رنگ‌های مناسب

•           استفاده از لوگو تجاری

توجه داشته باشید که ویژگی‌های برچسب می‌تواند بسته به نیاز شما قابل تغییر باشد، و بسته به میزان بودجه‌ای که شما قرار است برای سفارشتان داشته باشید ممکن است کیفیت تغییر کند، مسلما سفارش یک برچسب با بالاترین کیفیت از هر نظری به مراتب هزینه بالاتری نسبت به یک لیبل با کیفیت معمولی را دارد.

مرکز چاپ و فروش برچسب حرفه‌ای چه امکانات و ویژگی‌هایی دارد؟

امروزه با توجه به اینکه بسیاری از کارها به صورت آنلاین انجام می شود سفارش انواع چاپ را نیز می توان به صورت آنلاین انجام داد،خرید آنلاین از چاپ خانه ها می تواند این امکان را به ما بدهد که بدون اتلاف وقت از چندین مرکز چاپ اطلاعات به دست آوریم و بهترین گزینه را انتخاب کنیم،مشاهده نمونه کارهای مراکز چاپ و فروش لیبل یکی از راه های تشخیص میزان کیفیت هر چاپخانه با فروش آنلاین است.اما بنظر شما یک مرکز چا خوب چه ویژگی های دیگری دارد؟ در ادامه ویژگی هایی که یک مرکز حرفه ای چاپ دارد را آورده ایم،جالب است بدانید که همه چاپ خانه‌ها امکانات زیر را را ندارند اما این دلیل بر بد بودن آن چاپخانه نمی‌تواند باشد، اما داشتن هریک از این امکانات برای هر چاپخانه می‌تواند امتیاز محسوب شود:

1. دارا بودن دستگاه دایکات (برای برش زنی و قالب سازی)

2. دستگاه چاپ طلاکوب

3. دستگاه برش برای برش زنی برچسب‌ها

4. قابلیت چاپ بر روی پارچه، پلاستیک، پی وی سی و. .

5. داشتن انواع دستگاه چاپ حرفه‌ای

سخن آخر

تا به اینجا با ویژگی‌هایی که باید برچسب و مرکز چاپ و فروش برچسب داشته باشد آشنا شدید، جی‌زی لیبل یکی از مراکز حرفه‌ای در چاپ، برش و طراحی لیبل است که شما می‌توانید با خیال راحت آن را برای سفارش‌هایتان انتخاب کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن لیبل مورد نظرتان را دریافت کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و سفارش فوری کلیک کنید.
مکالمه را شروع کنید
جهت دریافت پشتیبانی و مکالمه با ما در نرم افزار Telegram روی دکمه زیر کلیک کنید.
در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.