کاربردهای لیبل دیجیتال

چاپ-لیبل-سلفون-شیشه-ای

چاپ-لیبل-سلفون-شیشه-ای


در این روز ها که همه برای تولید محصولات جدید تلاش می کنند، نیاز به بسته بندی محصول و یا پلمپ آن از مهم ترین دغدغه های تولید کنندگان می باشد. هزینه های اولیه بالای صنایع چاپ و بسته بندی همیشه مشکلاتی را برای این عزیزان بوجود آورده است. چاپ لیبل دیجیتال بدلیل نداشتن محدودیت تعداد و سرعت انجام کار می تواند بهترین راه حل برای این مشکل باشد. استیکر ها و لیبل های دیجیتال کاربردهای فراوانی برای انحصاری کردن محصولات تولیدی شما دارند. مارک ها و استیکر های برجسته ژله ای، لیبل گچی، لیبل متالایز، لیبل پی وی سی و لیبل های کاغذی، همگی بصورت دیجیتال و در تیراژ و اشکال مختلف قابل چاپ می باشند. برای اطلاعات درباره کاربرد لیبل دیجیتال با جی زی لیبل همراه باشید.

برچسب ژله ای رزینی

کاربردهای استیکر و برچسب

کاربرد لیبل و استیکر دیجیتال برای اختصاصی کردن محصولات، از مهم ترین مصارف این مدل چاپ است. شما برای جلوگیری از کپی برداری و همچنین برندینگ محصول خود نیاز به چاپ لیبل، استیکر و یا مارک خود و چسباندن آن روی محصول دارید. این کار کمک شایانی به بهتر دیده شدن برند و لوگوی شما خواهد کرد. استفاده از لیبل های مشخصات محصول، نحوه استفاده، برند تولید کننده و … مانند شناسنامه ی آن محصول است و به استاندارد کردن آن کمک شایانی می کند. چاپ و برش لیبل دیجیتال نیازی به لیتوگرافی و یا غالب سازی ندارد و به سرعت و با هزینه کم آماده استفاده خواهد شد.

چاپ لیبل و استیکر طلایی پی وی سی


سفارش لیبل دیجیتال

برای سفارش لیبل و استیکر دیجیتال کافیست فایل طرح مورد نظر را در این قسمت ارسال کنید و تعداد و سایز آن را مشخص کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. همچنین می توانید فایل و اطلاعات آن ( تیراژ ، سایز و جنس ) را از طریق واتساپ، ایمیل و یا تلگرام برای ما ارسال کنید. اطالاعات تماس را از اینجا مشاهده کنید. تیم ما پس از محاسبه قیمت و اعلام آن به شما و تایید شما، کار چاپ ، برش و خدمات پس از چاپ را در اسرع وقت انجام خواهند داد. تیم جی زی لیبل با بیش از 20 سال سابقه کار و داشتن متخصصان مجرب و دستگاه های مدرن و بروز آماده انجام سفارشات چاپ لیبل و استیکر های مورد نیاز شما می باشد.

بورس لیبل دیجیتال

محلی که در آن می توانید تعداد زیادی ارائه دهنده خدمات برای چاپ و برش لیبل دیجیتال پیدا کنید، جایی نیست جز خیابان فردوسی تهران، پاساژ سیما. گروه جی زی لیبل در همین مکان واقع شده است و به شکل حضوری و اینترنتی تمامی خدمات مربوطه را ارائه می دهد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و سفارش فوری کلیک کنید.
مکالمه را شروع کنید
جهت دریافت پشتیبانی و مکالمه با ما در نرم افزار Telegram روی دکمه زیر کلیک کنید.
در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.