لیبل دیجیتال از کجا بخریم؟

خرید لیبل دیجیتال

خرید لیبل دیجیتال


حتما شما هم برای بسته بندی محصول و یا تبلیغ خدمات خود به چاپ لیبل، خرید استیکر و یا برچسب احتیاج پیدا کرده اید و میدانید که پروسه چاپ برچسب و چاپ لیبل بسیار پیچیده و تخصصی است. برای چاپ لیبل ابتدا شما نیاز به طراحی آن دارید. پیدا کردن طراح آشنا به کار چاپ لیبل و استیکر کمی مشکل است و فقط مشکل پیدا کردن طراح مسط نیست زیرا شما برای فروش بهتر محصول خود نیاز به طراح با سلیقه و دانا دارید تا بتواند نیازهای بازار را درک کند و با توجه به نیاز بازار شما، کار طراحی لیبل را انجام دهد.

طراحی لیبل دیجیتال

بعد از پیدا کردن طراح مورد پسند شما و انجام کار طراحی، شما نیاز خواهید داشت تا فایل طرح رو برای تهیه فیلم و زینک چاپ به لیتوگرافی ببرید. بعد از تهیه فیلم و زینک، باید به چاپ خانه مراجعه کنید و درخواست چاپ بدهید. اگر چاپ خانه نتواند جنس لیبل مورد نظر شما را تهیه کنید، باید در بازار کاغذ فروش ها به دنبال جنس مورد نظر بگردید. پیدا کردن جنس قابل چاپ و همچنین ابعاد و تعداد قابل سفارش کار دیگری هست که شما باید انجام بدهید. بعد از انجام تمام این کار های شما نیاز به قالب برش لیبل دارید که در قالبسازی های مربوطه طراحی و ساخته می شوند.

لیبل دیجیتال از کجا بخریم

بعد از تحویل گرفتن قالب برش لیبل باید به همراه کار چاپ شده و قالب به مراکز لترپرس مربوطه مراجعه کنید و این آخرین مرحله ی چاپ لیبل می باشد. همانطور که مشاهده می کنید این پروسه به شدت تخصصی و وقت گیر هست و چون مراحل مختلف آن در مراکز مختلف انجام می شود، در صورت بروز مشکل در محصول نهایی، دست شما به جایی بند نیست. گروه چاپ و برش لیبل دیجیتال مجموعه ای کامل از مراکز نامبرده می باشد و شما برای چاپ لیبل فقط کافیست با ما تماس بگیرید و یا در صورتی که طرح لیبل شما آماده باشد آن را از قسمت ارسال فایل برای ما ارسال کنید.

تیراژ در سفارش استیکر

تیراژ کار در مجموعه جی زی لیبل می تواند از چند عدد تا چند هزار عدد از طرح مورد نظر خود را سفارش دهید و حتی قبل از چاپ، نمونه چاپ شده و برش خورده ی سفارش خود را در جنس و ابعاد واقعی دریافت کنید. همچنین شما می توانید برای خرید لیبل و استیکر آماده به فروشگاه ما مراجعه کرده از هزاران طرح آماده به چاپ و عمومی لیبل و استیکر با بهترین کیفیت و سریع ترین حالت بازدید فرمایید. برای مشاهده نمونه کار های بیشتر از گروه جی زی لیبل حتما به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کرده و با دنبال کردن آن از آفرها و تخفیف های ویژه چاپ و برش لیبل و استیکر ما بهره مند شوید.

بورس لیبل دیجیتال

برای خرید استیکر، لیبل دیجیتال و برچسب نیازی نیست خود را به زحمت بیندازید و از خانه خارج شوید! فقط کافی است به سایت جی زی لیبل مراجعه کرده، از بخش پشتیبانی واتسپ با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را در هر تیراژی (کم یا زیاد) ثبت نمایید.

گروه جی زی لیبل در تمامی مراحل چاپ، پاسخگوی مشتری عزیز می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل در محصول ارائه شده به شما کاملا پاسخگو می باشد. آیا بهتر نیست بجای صرف انرژی و هزینه اضافی برای رفت و آمد بین مراکز چاپ، از خدمات آنلاین ما استفاده نمایید؟

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و سفارش فوری کلیک کنید.
مکالمه را شروع کنید
جهت دریافت پشتیبانی و مکالمه با ما در نرم افزار Telegram روی دکمه زیر کلیک کنید.
در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.