سفارش آنلاین لیبل در تیراژ کم

سفارش لیبل

سفارش لیبل


لیبل یک بخش مهم از هر محصولی است که می‌تواند در میزان فروش تاثیر بسزایی داشته باشد، داشتن یک لیبل خاص و منحصر به فرد برای هر برندی می‌تواند یک امتیاز مهم محسوب شود که سبب جذب و ترغیب مشتری شود. اما اگر بخواهیم که برای کسب و کارمان در ابتدا سفارش آنلاین لیبل در تیراژ کم داشته باشیم، چه کاری باید انجام دهیم و چقدر باید هزینه کنیم؟ با ما همراه باشید تا به سوالات شما در رابطه با سفارش لیبل در تیراژ کم پاسخ دهیم.

سفارش آنلاین لیبل در تیراژ کم

سفارش آنلاین لیبل در تیراژ کم یکی از امکانات بسیار خوبی است که امروزه توسط برخی از مراکز چاپ در اختیار مشتریان قرار گرفته است؛ با استفاده از این امکان مشتری می‌تواند تمامی مراحل سفارش چاپ را بصورت آنلاین انجام داده و حتی برآورد و مقایسه هزینه کند. سفارش لیبل در تیراژ‌های پایین بسته به سایز لیبل انتخابی شما شرایط متفاوتی را دارا است برای مثال برای لیبل‌های بزرگتر از ۳ سانتی متر حداقل میزان سفارش ۱۰۰ عدد لیبل هست.

گروه جی زی لیبل با داشتن دستگاه های تمام اتوماتیک و روز چاپ دیجیتال قادر است در سریع ترین زمان ممکن (2 روز کاری) لیبل های شما را آماده و تحویل می دهد.

مزایای سفارش آنلاین لیبل

همانطور که گفتیم با سفارش آنلاین شما تمامی مراحلی را که باید برای رفتن به چاپخانه طی کنید را بصورت آنلاین انجام می‌دهید و برای سفارشتان پشتیبانی آنلاین نیز دریافت می‌کنید که این مزیت سبب صرفه جویی در هزینه‌ها و زمان برای شما خواهد شد. شما در هر نقطه از ایران که باشید، قادر به سفارش گذاری و دریافت آن توسط پشت پیشتاز هستید.

هزینه سفارش لیبل در تیراژ کم

همانطور که می‌دانید لیبل‌ها باتوجه به کاراییشان مصارف مختلفی دارند و ممکن است در جنس‌های متفاوتی تولید شوند، پس برای لیبل‌ها چه در تیراژ کم و چه در تیراژ بالا نمی‌توان قیمت دقیقی را گفت؛ زیرا قیمت سفارش لیبل بسته به ابعاد، نوع و جنسی که دارند متغییر خواهد بود.،اما بطورکل چاپ لیبل دیجیتال در تیراژ پایین و کم، پایین و مقرون به صرفه است.

انواع چاپ لیبل و نکاتی درباره آنها

۱-لیبل دور صاف: منظور از لیبل‌های دور صاف، برچسب‌هایی است که برش آن‌ها بصورت صاف انجام شده، این نوع لیبل‌ها می‌توانند دارای روکش‌هایی از جنس یووی، سلفون براق یا مات، فیلتر دار و یا شیشه ای (می توانند هم بدون روکش باشند.) باشند.

۲-لیبل طلاکوب دورصاف: از این نوع لیبل‌ها معمولا برای نمایش لوگو برندها و تزئینات مخصوص چاپی استفاده می‌شود. طرح‌های طلاکوب امروزه فویل‌های پیگمنتی یا متالیزی هستند که از آن‌ها در صنعت چاپ به جهت زیبایی بصری بیشتر استفاده می‌شود. لیبل‌های طلاکوب می‌توانند دارای روکش‌های سلفونی مات و براق یا بدون روکش باشند.

۳-لیبل دایره ای: لیبل‌هایی که دارای طرح دایره‌ای و یا طراحی خاصی هستند در این گروه قرار می‌گیرند، برای طراحی این لیبل‌ها باید در نظر داشت که در اطراف طراحی حداقل باید ۵ میلیمتر فضا را برای برش در نظر گرفت. این نوع لیبل‌ها می‌توانند بدون روکش و یا با روکش‌هایی از جنس، یووی، سلفون براق و مات، شیشه ای، سلفون براق طلاکوب، سلفون مات طلاکوب و یا لیبل بدون روکش طلاکوب باشد.

سفارش لیبل آنلاین

موارد استفاده از انواع لیبل

از لیبل‌ها علاوه بر زیبایی و معرفی برند محصول در موارد بسیاری استفاده می‌شود، برچسب کددهی برای مشخص کردن اموال و لیبل‌هایی که روی محصولات برای معرفی و توضیح زده می‌شود برخی از کاربردهای لیبل‌ها است، اما بطور کل لیبل‌ها بسته به نوع کاربردی که دارند متفاوت اند. انواع لیبل عبارت است از؛ لیبل حرارتی، لیبل گچی، لیبل پی وی سی، لیبل متال، لیبل وید، لیبل شفاف، لیبل شیشه ای، لیبل کاغذی، لیبل اموال و لیبل تایوک و امنیتی.

از هریک لیبل‌های نام برده در موارد خاصی استفاده می‌شود، برای مثال از لیبل‌های پی وی سی هنگامی استفاده می‌کنیم که نیاز به برچسبی با مقاومت بالا نیاز داریم تا در مقابل شکستگی و کشیدگی دوام داشته باشد.

همچنین یکی از ارزان‌ترین لیبل‌هایی که در بازار موجود است لیبل کاغذی می‌باشد که در ۳ نوع گلاسه، مات و نیمه گلاسه قابل ارائه هستند.

سوال‌های متداول در رابطه با سفارش آنلاین لیبل در تیراژ کم

ارزان‌ترین لیبل برای سفارش کدام است؟

لیبل‌های کاغذی به دلیل جنس و نداشتن پوشش به عنوان ارزان‌ترین لیبل دیجیتال در بازار است.

برای لیبل کدام نوع برش را انتخاب کنیم؟

اگر سایز لیبل‌ها کوچک باشد و یا دارای طراحی خاصی باشد (مثلا به شکل دایره باشد) باید از برش نیم تیغ و اگر برچسب‌ها سایز بزرگ و به شکل مستطیلی باشند باید از برش مستقیم که هزینه مقرون به صرفه‌تری هم دارد استفاده کرد.

زمان تحویل سفارش لیبل چقدر است؟

شما می‌توانید با استفاده از خدمات مرکز چاپ جی‌زی لیبل پس از انتخاب نوع طراحی و یا تایید طرح تحویلی شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارشتان را تحویل بگیرید.

چطور آنلاین سفارش دهیم؟

کارشناسان مجموعه ما بصورت ۲۴ساعته آماده خدمت‌رسانی‌اند و شما می‌توانید با ارتباط با بخش پشتیبانی سفارش آنلاین خود را ثبت کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و سفارش فوری کلیک کنید.
مکالمه را شروع کنید
جهت دریافت پشتیبانی و مکالمه با ما در نرم افزار Telegram روی دکمه زیر کلیک کنید.
در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستیم.